Friday, August 8, 2008

Just Before Departing

Event: Farewell Party
Venue: Common Area Malaysia Hall Sydney

Date & Time: 1st Aug 2008, Around 1145pm


Sob Sob Sob....

aku terharu giler aar kat bdk2 nih.... bdk2 Dewan Malaysia Sydney.. aka bdk2 Hall.. sempena pemergian aku pulang diorang leh wat surprise kat aku.. thanx a lot to Ijan yg berusha utk mengajurkan aktiviti yg menggoncang hati lelaki ini huhuuhu...

Patut ler bdk2 ni wat de' jer kat aku malam ritu... tetiba jer panggil aku n SURPRISE!!!!!!!!... dah laaa aku kuar ngan pakai kain pelikat jer... selamba badak jer aku hahaha... mujur x terlondeh.. if not.. smpi sudah bdk ni ingt aku kot hahaah...
waduh2... geng2 sekalian.. korang mmg bes aaar...

Mujur laaa budget malam tu x mencapai sasaran.. if not dah lama aku kena baling ngan telur+tepung... mujur2.. hahaa... tapi aku kena conteng muka ngan marker... harus yg leh padam hehehe... kena pegang x hengat kot... pasrah jer di conteng.. ni aaar pepatah melayu baru... "menconteng marker dimuka" yang membawa maksud.. selamat tinggal sahabatku, akan ku kenang saat ini selamanya... :D

ari tuh... aku dapat Si Putih.. aku x tau spesis menatang apa sebenarnya Si Putih tu.. but comei.. mata cam aku hahahah... slit eye.. aku jugak dapat Set CD LOTR bersama ngan brg2 yg lain dlm set tuh... menarik giler... erm.. ada buku ttg makanan hati jugak aku dapat... lagi... yg paling menarik... for sure korang x pernah dapat.... SEPENDA hahaha... siap ada tulis nama aku lagi.... pastu siap kasik nickname "Roy".. di petik dari gila-gila remaja... before that aku dapat tie n belt.. punye shopping ngan Ju. Utk kawan dia kata... utk aku rupanya hahha... seniri pileyyy... thanx rakan2... Patin, Sharipah, Fifi, Kak Mite, Ijan, Anas, Ju... I love u all... Opps before tu lagi.. aku dapat rimau yg sangat comei... macam tuannya hehee.... Yuuuuu.... thanx Yuuu.... mata dia bersinar2 hehe....

Malam tuh makan pizza.... bnyk gak aar bdk2 ni beli... abis ajer huhu.. bab2 makan no worries.. laju jer kitorang hehehe.... Serius bila aku tgk balik video yg bdk ni amik... masa aku kena conteng muke, dpt hadiah, kasik ucapan, bc doa makan.. terharu2....

satu lagi hadiah utk aku malam tuh.. aku main DotA.. pakai Razor... menang!! barang yg aku buat pun terbaek... huhuhu.. Bukhari pedeyyyyyyyyy!!! hhhhahahaha...

Event: Mengiringi aku ke airport
Venue: Airport Sydney

Date & Time: 2nd Aug 2008, Around 1200pm

Hari tu aku tumpang Abg Lan n Kak Zurin ke airport.. Ramai gak bdk2 ni yg datang iring aku utk pulang ke tanah air... sob sob.. bdk2 hall, tutor aku ms kat UM, kawan2 Eastlakes...

mula2 aku hepi jer... wat muke x nak sedey..... ye laaa... belum masa lagi kot.. hehhehahah.. then.. bila dh start dapat hadiah ie koala, tie, cap nike (thanx to Tas, ) .... mula laaa chapter utk say good bye.....

sorang2 aku approach.... then bila sampai kat papa.. aku x leh tahan.. when I hugged him, muke aku dh panas.. ada air turun dr Syiling hahaha.... x leh blah... Yuuu br ler nk nangis masa tuh.. Ju rilex cam biasa (luaran aar), Nazmin pun sama.... yang lelain... hanya ALLAH yang tau.... mujur ler aku leh control skit aku nyer air mata nih... huhu... abo abo... (Sabor Sabor... dipetik dari anak sedara Yuuu)

Biler aku blah.. masuk dlm departing gate... papa call... aku dengar suara dia sekat2... td dia ok.. huhu... Ju pun, Nazmin pun, Yuuu apatah lagi... lama kot diorang kat airport... aku pun x leh tahan... join sekali.... lama diorang kat situ.. thanx guys... U all mean a lot to me... then aku kol Ijan.... dia x datang pasal dh minta permisi aku x dtg.. takut sedey dia kata.. cam biasa.. ujan dua2.. haha... teruk nyer ujan tuh.. Patin! ko leh guna modal ni nanti hahaha.... Roomate aku pulak kol... dia x dtg.. pg canberra... utk apa aku x tau... hhuhu.. ms tu.. aku dh nk check in utk msk flight dah... thanx a lot guys..

Perpisahan... lumrah kehidupan... tapi bkn senang utk menghadapi perpisahan.... Perpisahan yg diiringi air mata... sob sob.. perpisahan.. dah dah... sedeyyyyyyyyy

Anyway... sekali lagi thanx... arigatou... hontouni.. arigatou gozaimas.... Kenangan aku sepanjang kat Sydney insyaALLAH x kan aku lupakan....

be sure to check this out:
defining a goodbye
Menghabiskan hari-hari terakhir bersama Apai
Awang is getting better..

2 comments:

yana hashim said...

takpe2
bro.. nangis xhilang macho,,,
u proved it bro..
selamat semuanya..

xoxo
yana yang jeles

ExtraTerrestrial said...

apai, kan aku dah ckp...nanges tak hilang macho la.laki je yg pikir macam tuh.anyway...selamat mengajar!