Friday, October 31, 2008

Demamam...

Huh.... Aku pun x tau ujung pangkal... start dari tengahhari.... x lalu makan.... berlanjutan ke petang.. terasa bahang meliputi seluruh tubuh... aik!!?? ini dah skip beberapa step... biasanya kalau aku nk demam akan ada laa symptom such as sakit tekak... ermm itu je kot hehehe.. symptom2 awal laaa tapi... tapi kali ni too sudden... x tahan beb.... balik je keje trus aku tdo... lepas makan panadol... lepas tdo lebih kurang 1 jam... aku bgn... waaaaaaaaaaaaaa... basah baju sih..!! peluh x hengat... tp yg besnya aku rasa dah macam makin sihat... aku pun tdo dengan besnya malam tuh..

sok pagi aku bgn, isk2... x elok lagi rupa2nya.. pening kepala... nak muntah... sume ada... sembahyang pun kena duduk... x leh berdiri lama2... nak keluar je isi perut adehhh.... ari ni.. aku p klinik... minta tlg member aku drive.. x brani nk drive seniri.... daya keseimbangan diri x stabil... p laa klinik yg nth apa2 nth tu... check punya laa sekejap.. bagi ubat berlambak2 plak tuh.... 5 jenis.. 2 daripadanya ubat tahan sakit... ?? konpius aku.... aku ingt sebab klinik panel laa yg dia bagi kat aku ubat berlambak2 tuh kot... apa raaaaa... balik umah.. aku nk makan roti.. pasal aku yakin aku xde selera nk makan nasi... last2 sekeping je roti aku blasah.. aduhai.... itu pun lepas aku uwek2 hahhaa... kalu aku x uwek aku rs lagi aaaa aku x leh telan makanan... pas tu... malam plak aku makan fries hehhee...

harap2 sok leh laaa aku p keje... x larat dah aku duk baring je... tdo... baring je tdo... tdo jer baring.... budak2 aku asik antar msg kat aku... nk minta offer letter dari company utk Latihan Industri... Sori laaa anak2 buahku.... abang mu x sihat hari ni... :D sekarang ni mulut aku masih pahit.... lambat lak aku tdo malam ni... nk wat caner... td siang dh berjam2 aku tdo.... huhuhu... smpi x larat aku nk tdo siang td...

BTW doakan supaya aku cepat sembuh.... insyaALLAH

5 comments:

Huey Nee said...

Get well soon ah~~~~ ;)

Anonymous said...

get well soon..insyaALLAH ('-')
take a good care.

thepretender said...

makan le ubat2an tuh!
semoge cepat sembuh :)

to'Wan said...

Arigatou minnaa... semoga daku cepat sembuh... dapat laa p penang sok heheh

yana hashim said...

huhu,, selamat bro.. lama xdgr cite.. amacam.. best ke balik msia? i mean best ke keje? heheh...

get well soon ..

xoxo
yanacomot