Thursday, August 14, 2008

Perlis.... here I come....

Rini.... 14 Aug 2008....... lokasi aku skg nih.... Jejawai, Perlis........ tahniah utk aku kepada diri sendiri..... omedeto!!!

jap lagi nih aku nk pergi lapor diri.... tp ari ni... dis week actually... staff sumer bz.. menurut kata membe aku jugak aaar yg merupakan seorang lect kat sini.... so.... dats y aku pergi lmbr rini... heheh dlm kol 10 gak aaar...

<< Rewind

Aku sampai kat Msia 2hb Aug 2008.... lepas jejak jer Msia.... ya ALLAH... panasnya!! hehhe... seyes panas... tp mama aku cakap pn mmg panas lately... pergh.... menitik-nitik peluh lelaki aku huhuuhu... sabo jer ler...

sepatutnya.. aku kena lapor diri 11hb Aug. But atas sebab2 yg x dapat dielakkan... kargo aku x smpi2 lagi... patutnya dah sampai... tp nth ler... derang peram wat pekasam kot huhu... penat aku tunggu... penat aku duk KL nih.... last2 aku balik jer umah ari khamis lepas 4 ari aku kat Sunway nih... Senin pagi aku kol.. dia kata dh siap! yeah!... trus ajer aku start keta..... gerak dari Pahang ke LLC.. bahagian kargo..... kena RM421.00 hhuhu mujur x kena tax.... Corelle+Pyrex 4 kotak... haahaha.. sengal.....

Rabu 13 Aug 2008
aku bergerak ke Perlis dari Pahang.... ikut jalan dalam... start dari umah aku Lanchang, naik jalan ke Genting, kuar arah Batang Kali, Masuk Tjg Malim, Slim River, Sungkai, then kuar Highway ikot exit Bidor... ok ar..... kena tol RM9 heheh.... pastu trus masuk highway.... aku agak surprise gak aar pasal aku drive x smpi 8 jam dh smpi Perlis hehhe... for sure aku kena speed trap nih... x sedar beb.... sedar2 dh 130-140 km/hr.... tidakkkk........

nak mandi..... bersiap utk ke Uni.... jya!!

1 comment:

yana hashim said...

huhu.. tak sabar nak berpeluh.. boleh x? hahahah.. peluh gi gym lain...summer kat sini pun ttp sojuk..waaa,, nak balik gak.. hahaha

bro.. selamat ek sumenye..

kim salam la kat msia...

xoxo
yana