Monday, July 28, 2008

Sydney... bye-bye...

Dah lama aku x update blog aku.... bz giler... ari2 main DotA... hahhaha.. sengal giler...

ari ni aku antar barang... pakai Megatop... Air freight... cepat skit... mahal lebih skit jer dr guna kapal laut... Actually, semalam br aku shopping utk souvenir... selamba badak jer... hehehe.. selama ni bz duk main games... sengal giler kot hahhaha...

Malam td aku duk berkemas.. kejap jer.. dlm sejam aku dh siapkan 5 kotak... pastu... main DotA lagi... x leh tahan beb.. member2 ajak... lepas ni aku dh xde peluang nk main ngan bdk2 ni... plus aku kena keje.... sob sob.. then... kol 12 baru aku smbg keje aku... smpi kol 3 pg... huhuh.. setel... lega dah barang2 aku... selamat tinggal Sydney.. bye2... opppps... ni utk barang2 aku jer,... aku nyer bye2 tu nanti dulu ehhehee.... lambat lagi.. aku pulang 2 Aug 2008.....

sok nak p uni.. nk jmp my Supervisor... x setel lagi thesis aku nih.. plus nk antar progress report... then nk minta borang utk academic transcript.... then... ermmm... nk beli souvenir UNSW...mahal nk mampos.. then... erm.... nk p bondi shopping utk diri seniri plus utk brader yg bynk tlg aku....huhuhuh

So.... till then.. sayonara....

1 comment:

Anonymous said...

Interesting to know.