Monday, December 31, 2007

Nothing.. just wanna write something here..

Arghhhhh.. dah lama aku x melawat blog sndiri huhu.. bnyk cerita yg aku nk cerita tp x dpt nk di ceritakan lagi pasal xde masa sgt utk aku cerita walaupun sebenarnya xde laa lama mana masa yg aku amik utk cerita benda yang aku nak cerita... arghhhhh hahah... berapa bnyk cerita daaaaaa..

aku agak sibuk skg ni... "buat duit!" .. itu yg membe aku selalu cakap.

Aku ada pergi menjelajah ke Melbourne pulak selepas ke Tasmania. Start on 20-25 Dec 07. BTW raya korban kat sini 19 Dec kat sini. Nanti bile kerja aku dh berkurangan... aku akan update apa2 yang patut hehehe... utk diri aku jugak.. kalu x tulis nanti aku lupe... dats y aku dapat nama "TOQWAN"... Adios!

2 comments:

Padil said...

Aku still tak get it mana ko dapat nama TOQWAN? hehehe.. tak de cerita pon tak post nih wei?

to'Wan said...

hahha.. TOQWAN nih aku dapat dari budak2 Barkers Apartment. Nanti aku akan buat special entry kekeke