Sunday, June 21, 2009

Selingan: Lawak di Sinar

"abang ngan kawan abang.... pegi semayang jumat... naik moto..."
"pastu.... otw balik umah tuh.... berenti kat traffic light...."
"abg rasa cam panas laaa kan.. duk atas moto tuh..."
"abg bangun laaaa....... then"
"bile lampu ijau.... kawan abg trus blah... tinggal abg kat tgh2 jalan..."
"dgn pakai helmet... kain pelikat......"

aku x leh blah.... aku gelak giler... mujur masa tu bkn aku yg drive keta... lama gak aar aku nk stop gelak.. kejang perut... smpi ada si6 pax seyh hahaha.. sengal tol.... pulak tu geng2 sinar pagi ni menambah2 lagi.. kambing tol... sakit perut aku woooooiiii!!!!

korang bayang kan laaa... kalu aku leh gelak camni... aku x sure... mereka2 yg berada di tempat kejadian tuh caner... sure bg lampu emergency... park kat bahu jalan.. gelak!!!! hahahahah....

1 comment:

ExtraTerrestrial said...

aku gelak sakit perut neh..wahahahaaha...aku terbayang situasi itu...har har har har.