Friday, May 1, 2009

Long~ Holiday

KUCING



Aku suke kucing ni.... aku tgk dia... rasa nk gelak pn ada... rasa kesian pn ada.... tp dia mmg menghiburkan aku.... mak dia nama comot... so parent aku panggil dia... anak-mot hahaha..... kaki belakang dia x kuat.... kalau jalan... terhuyung hayang.... kalau tgh menjilat (pikir ar seniri posisi kucing menjilat caner) mesti dia akan tergolek.... pastu sambung jilat dgn posisi yg baru... time ni aku mmg nk gelak... n sedey... kalau makan.... mcm dlm gambar tuh.. susah dia nk dapat makanan tu.. mesti makanan tu lari ke depan and so on... last2... dia meniarap... satu tangan (kaki depan) dia pegang makanan tuh, pastu makan.. sure x lari dah... aduuuiiii....

Kalu dia main ngan anak kucing lain... dlm posisi nk menerkam, yg tu macam mentadak pun ada.... anak-mot.... anak-mot.... sian aku tgk hang...

RUMAH



Ni gambo umah aku.... amik dgn Hp Sony Cybershot.. K800i.. scene panorama... 3 gambo kasik superimpose... dh lama nk tambah bhg depan umah ni.... tp xde kemampuan lagi sampai la baru2 nih hhuhu.... yg bhg belakang tu... ms aku matrik ke ms kat uni dulu nth... dlm early 2000 la.... yosh!! gambatte kudasai.... aku mencangkul tanah tu... x smpi 5 minit dh pancit.. hampeh... punya lama x wat keje berat.... adoooi.... eh... nk bersiap p solat Jumat nih.. jom!!

1 comment:

Anonymous said...

bestnyer...

miss apple