Tuesday, May 27, 2008

Geghek

(T_T)

Aku tgh makan megi + crumped (macam pancake jer.. bersama yogurt+coklat spread.. erm sedap)
Jam menunjukkan kol 230+-.. (aku lepak2 dari kol 2)
Tetiba presiden hall kuar berlari2.. menuju ke pintu.. pelik nooor.. apekeheinyer...
Pastu ada si awek nih... 2 orang... kuar buat benda yg sama.. hek eeh.. mende dak2 nih...
"weh!! apehal korang nih??!!. Ada mende kat luar tuh???"
"xde... tadi ada Evy telepon.. kata ada org masuk hall... mcm amik beskal.."
"Owh yeke... "
Aku pun kuar aaa... dgn sudu tea and garpu kat tangan.. ke arah tmpt parking beskal..
"looooor... ni mcm chain aku nyer beskal..."
"sah dah nih.. abis beskal aku..."

27 May 2008... 240pm..

**dialog diolah mengikut ingatan aku
**mahal aku beli beskal nih... AUD200

(T_T)

2 comments:

Anonymous said...

apai senpai jgn nangis ilang geghek..nanti kita beli motobot naik kat perlis ok??;)

to'Wan said...

huhu.. x nangis.. senyum jer.. nk wat caner kan.. dh bukan rezki kita.. ada laa sebab tuh...