Saturday, November 3, 2007

Biological clock changes

masuk ari ni, aku dh x sure bp ari dah aku jd batman. Jadual aku skg.. caner nk start nth.. ermmm ok

  • [0445-0500]: aku tdo
  • [0930-1030]: aku bgn tdo
  • [1030-1100]: hemat diri
  • [1100-1700]: wat keje + main2 + apa2 yg patot
  • [1700-1830]: tdo (optional + depends atas energy meter)
  • [1830-0430]: wat keje + main2 + apa2 yg patot
smlm aku dpt citer bes dr membe, dak Thai. "OUR ASSG HAS BEEN DEFERRED UNTIL NEXT WEEK!!". hepi je gaya penulisan dia.. ke aku je yg salah tafsir perasaan melalui penulisan?? pedulikan ngan defer ape sume. Yg aku tau, aku nk siapkan sume ASAP!! pasal bnyk lg keje lain menanti daku huhu.. cipan goreng!!

Laaa ni aku nk wat keje yg defered tuh. Tp tgn aku duk gatai tekan "GET FILE" dr website MyPSA. dah DREAMWEAVER aku tuh dload sume file msk dlm pc aku. Dah ler transfer usign ftp protocol. LEMBAP!!!!!!!!!!!!!!!!! sengal!

Kambing gurun!!! x abih lagi. BTW aku dh hepi skit pasal assg utk submit sok dh siap. Aku benci giler assg ni pasal dia esei oriented. Aku benci penulisan. Susah giler nk buat ayat. pasal aku mmg foul bab2 bahasa. BM ke... BI ke... ARAB ke.. JAWA ke.. karangan sux!!

Damn!! x abih lagi!!!!!!! dh kol 2200. dah tu, caner aku nk tdo awal.. tup tap.. tup tap.. dh lewat mlm...... nanti aku nk tulis karangan -KENAPA TANGAN AKU GATAL!- tp aku benci karangan??!!

No comments: