Sunday, October 28, 2007

Take 5

arghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!! sakit tulang belakang aku!!!

esok aku ada final xm utk 1 paper.. mujurla the xm is practical oriented. First part is written format which takes about an hour (i think so).. and 2nd part is concerning the database design + web + etc.

rehat kejap... hopefully apa yg aku baca mlm ni msk dlm kepala hotak aku nih.... aku ada sindrom "mudah lupa" dimana aku selalu warning budak2 nih (membe2)

"kalau aku tanya kat korang soalan yang pernah aku tanya, sila jangan pelik pasal aku ada short term memory!!"

hahahaha... aku pun pelik.. apsal laaaaa aku ni. Mungkin sebab bnyk dosa yang aku wat kot sepanjang aku idup kat dunia nih... kejap insap... kejap lupe pada keinsapan lalu.. manusia mudah lupe.. manusia=nis'yan=lupa

lepas esok nih.. kena concentrate on 2 major assg which contribute 30% and 45% each!!! hell a lot!!! it is my fault of course. Can't blame anyone else regarding my problem. What should i do then?? Whether i like it or not, i need to do something. to solve my prob. ingat lagi masa zaman2 sek rendah, bile ujung penggal nak masuk musim xm, akan kuar lah "latih tubi" dan ape2 nth lagi... baru tadi aku ingat aku nk tulis ape... ni salah satu contoh betapa sengalnya aku!!! adoiiiiiiiii!!!

okai... time's up!!!!

No comments: