Tuesday, October 23, 2007

Kesunyian Malam

0117.. tik tik tik.. bunyi jam steering kapal Flying Dutchman kat sebelah laptop aku.. 0119… apa yang aku pikir nth…

asal plan lepas aku blk dr makan aka bukak pose kat umh membe.. nk study… aku.. mcm biasa aaaa.. dh smpi umah… bk tv…. tgk ada citer bes x… ada lak citer Supernatural….. adoiiiiiiiiii.. lekat la kejap… membe aku blk dari makan2 ngan senior kitorang kat Auburn. Dia datang sini atas urusan kerja.. aku x dpt follow pasal aku ada kelas jam 6pm… huha huha.. sorang lagi membe blk umah… abis citer.. aku n d geng solat………

masuk bilik…… dgn penuh azam dan tekad…….. aku pn bk notebook aku… usha notes yg patot utk jwb assg…… hampeh… idea ni mmg cipan.. time last2 minute ler dia nk datang………. tgh duk belek2 pdf file utk assg regulatory aku ni.. sorang membe msk bilik……… sorang lg dh tumbang………. borak2…… hehhe.. gossip……….. mcm2 citer kuar….. lama gak dowh.. smpi kol 1258am gak aaaaaaaaaaa………….

dh kering air liur……… dia blk bilik … nk tdo katanya……. ngantok……. aku duk dr td mengidam aiskrim…… aku habaq kat dia nk makan.. dia suggest mkn sok ler….. hihiihi.. ye la.. ye laa.. ye laa.. ye laa.. (trademark membe aku)… g dapor.. minum air kosong… msk blk… amik cekelat apa nth… alaaaa yg ada batang…. n cekelat tu bulat………. so duk kulum cekelat tu smpi abis… 0127……..

mata aku cerah lagi…………. nak golek2 ke……. nk bukak assg…….

tdo awal = bgn lambat

tdo lambat = bgn lambat

ape kes laaaaaaaaaaaaa…. adoiiiiiiiiii… boleh lak aku duk meraban pepagi kata alarm tu sume fake… pening2……. mmg ler bgn lambat…….. klu bgn awal pun…… nafsu utk tdo lepas subuh amat tinggi………… cekelat dh abis…. kulum batang yang tinggal jer…….. aku ingt nk bk assg skit kot………. msk toilet…. gosok gigi……. tdooooooo zzzzzzzzzzzZZZZZ… expected kol 0215 kot………. tata…….

dh lama x msk new entry……. itu pn lepas membe tego pasal ada blog tp x tulih…….. peduli kan… sape nk baca hahahha…. x teringin kot org nk bc ngomel2 aku nih………….. dah dah dah dah en m8hanafi……… g wat keje…………………. 0131

No comments: