Sunday, July 25, 2010

Fishing Experience

hahahahhahahha..... sejarah!!!

dah laaa aku ni x minat memancing...............

pastu.... x leh tahan keboringan memancing............
pastu.... tetiba aku p memancing...............
beli set basic memancing............ Fishing rod, reel, lines, sinker and hooks.

AKU BELI tuhhhhhh.... hahahhaa............... sengal giler....

tp kan......
NOT BAD jugak laa sebenarnye memancing ni... what matter is.. dengan siapa kita pergi... kalu sumer satu kepala.... mmg syoq aaar.....

kutuk2 saper2 yg x dpt ikan laaa.... kutuk dapat ikan kecik laa.... best!!...

aku?? dapat laaa gelama 9 ekor.... comey2 jer saiz....membe2 aku?? dapat laa gelama sebesar yg aku dapat.... plus ikan duri, ikan kerapu & ikan aku xtau nama...

opsss... lupa.... aku siap dapat ulat laut lagi hahaha... bentuk macam lipan.... bila aku pegang nk buang.... dia kuar duri cam landak!!... bukan tembak duri... kuar duri jer... geli giler kowt!!... menguit2...
lengan dah itam.... berjemur punya pasai....
##

sampai kat lokasi kejadian (Chalet Terapung, Sg. Petani) dah lebey kurang jam 5....

p naik bot... ke chalet yg terapung tuh....

x dan apa2.. terus pasang fishing gear lah!!
aku nyer??? of cos laaa kawan aku kasik tolong lah....
tp kan... leh plak fishing reel aku spoil.... arghh.... terpaksa pinjam membe punya adussshh.. tensi plak....

opppss.... solat dulu before baling pancing beb!!!...
memancing......... dan memancing............ dan memancing..........
makan......... jam 8 lebey..... lauk kari ayam, kacang buncis, ikan masin, petai rebus... ikan??? hermm... x sempat nk dapat bnyk... ada 2 eko je.... dh bersiang.... tp x sempat masak... lapo!!

memancing......... dan memancing............ dan memancing.......... dapat laaa 9 eko.... aku tido!! (~jam 3 pagi lebey)

....... bgn tido... solat... memancing......... dan memancing............ dan memancing.......... x dapat seko pun....
wohohohwohwohoho....
##
akhirnya.............. satu lagi pengalaman dalam hidup.....
kita harus mencuba untuk merasa.... tp ... jangan laaa plak salah cuba benda2 yg x elok..... aku suruh try experience benda2 yang mcm ni laaa..... panjat gunung ker... jungle tracking ker.... diving ker... snorkeling ke..... arghhh.. snorkeling.............. tidakkkkkkkkk!!!! aku nk pegi jugak nanti!!!...
software: Paint.NET
##

wahhhhhhhhhhhhh.... tamat sudah ujung minggu ini............ dh ada kat umah.... dah pegang laptop.... apa lagi!!!... keje aar

lecture notes x revise lagi.... notes pun x baca lagi.... mujur kelas 1 jam je sok... Selasa baru 2 jam...

tp yg ampehnyer... leh lak dean aku nk meeting jam 730pg........ TIDAK!!!!!!!!!!

-The End-

ハナフィ。カンガル

No comments: