Wednesday, June 16, 2010

daaa daaa daaa...

aiii.... seronok2 vacuum umah.... tercabut plak dari soket.... pahtu... nk p cucuk balik ler.... tp tgk2.. x tercabut pun... arghhhh...... MCB!!!

ye dooooh... mmg dia dah jatuh... aduiiiii....

***pnjg citer***

aku beli seniri... pasang seniri.... on balik main supply.... sume x nyala... cek ngan test pen... incoming OK.... outgoing NO!!! arghh.... whats d prob man!!...

import tech n PLV aku.... main2 MCB aku... kesimpulan... circuit breaker utama masala.... arghh... dia kata RM80 kowt... aku kata... masak!!!

p kedai... mujur RM10 jer.... RM15 label.... tp dia kata RM10... aku pun... kuarkan aar... RM10.... bayar.... blah.... blk umah.... pasang.... abih cerita... aduiiii....

ini punya pasai aku kena tidoq kat umh en vyper....

xpa... kesimpulan... kt umah seniri kena ada

1) Test Pen
2) Torch Light
3) Multimeter
4) No tel. electrician
5) Duit
6) Keberanian
7) Ilmu sket2 ttg letrik

hehehe.... daa daaa daaaa... World Cup '10.... Honduras vs Chile... hehehe umah xde Asstro...

No comments: