Sunday, November 23, 2008

Santai Petang Ahad

huh... jangan terkejut... inilah Perlis... kat mana2 anda boleh memancing

pakcik ni.. dr td aku usha... mula2 seberang jln.. skg ni.. kat tempat aku layan rojak

asyik jer mamat cina nih mancing ikan.... aku asyik jer belasah rojak

apa maksud MPKPS ni?? aiyooo

aku dapat rasakan ketenangan yg sementara... hijau mata hitamku

aku suke view ni.... nyaman.. tenang.. dan seangkatan dengannya

Demikianlah adanya kisah kali ini... santai petang Ahad bersendirian.... lain kali sape nk teman aku angkat kening!!!!

IKLAN PIZA

Last week (aku rasa laaa)... makan kat piza.. ada air baru.. Havana Mint.. aku minum rasa cam ubat gigi Darlie... hampeh... (tp abis jugak aku sedut... peduli apa aku)

Boleh plak udang ni datang dalam 1 pinggan... sekor jer pun.. hahaah.. actually order Hut's Platter.. short sekor udang.. ni laa hasilnya..

IKLAN TOYS


Menantang Andox ni selalu jadi mangsa housemate aku yg suke belasah dia... dia cakap... mata dia cam shial... asik kena tarik telinga and kena picit2.. aku kena sorok Andox nih.. nanti jadi kaler coklat kalu selalu kena belasah ngan housemate aku.. ada teddy bear seniri tp xnk main...

*Andox ni.. kawan aku hadiahkan sempena kepulangan aku ke Malaysia... salah satu memori Sydney
*Camera: Sony Cybershot K800i

1 comment:

'suNatasha.M' said...

patot laa xheran bila abg long dpt adiah dulu, rupanya dia ada andox dia... hahahaaaa.... bes neh kalo heboh kn.....


hahaaaaa =D

krim slm kt abg long, pesan kt dia, dah besar jgn men teddy lagi...

kwn abg long nk men xpe, sbb dia kecik ;)


p/s: result xleh cek lagi...huuu~

-adik bongsu-